Information

Populate the side area with widgets, images, and more. Easily add social icons linking to your social media pages and make sure that they are always just one click away.

Dr. Oetker

Renumele Dr. Oetker se bazează pe încrederea oamenilor. Iar această încredere nu poate fi obţinută şi menţinută decât pe baza calităţii remarcabile şi a inovaţiei permanente.

În Germania sunt aproximativ 3000 de angajaţi în compania Dr. Oetker, care are sediul principal în Bielefeld. Dr. Oetker este prezent cu cca. 250 de produse diferite în magazinele alimentare din Germania şi este leader de piaţă pentru aproape toate sortimentele.

Institute de studiu de piaţă arată că, pentru consumatorul german, Dr. Oetker este cea mai cunoscută, iubită şi cea mai folosită marcă din domeniul alimentar.

Activităţile profesionale au orientare internaţională: Dr. Oetker International GmbH constituie acoperişul a numeroase societăţi de producţie şi distribuţie Dr. Oetker. În afara Germaniei activează companii în vestul şi estul Europei precum şi în Canada sau Brazilia, însumând în total peste 5.800 angajaţi.

Cifra de afaceri a tuturor companiilor ce activează sub tutela Dr. Oetker International GmbH a fost în 2002 de aproximativ 1 miliard euro. Părţile externe reprezintă 47% din total cifră de afaceri, iar cele interne 53%.

De mai bine de 100 de ani, LABORATORUL DE TESTĂRI garantează reuşita produselor Dr. Oetker prin testarea ingredientelor, modurilor de preparare şi dezvoltare de reţete.

În viitor, Dr. Oetker va continua internaţionalizarea activităţilor sale în încercarea de a preîntâmpina cerinţele consumatorilor.

Calitatea e cea mai bună rețetă

Marca Dr. Oetker simbolizează: aceste produse sunt de cea mai bună calitate, au gust deosebit şi se pot prepara foarte uşor. Recunoaşterea calităţii se află în toate domeniile companiei şi este un factor decisiv pentru succesul Dr. Oetker.

Pentru garantarea standardelor de înaltă calitate şi siguranţă ale produselor Dr. Oetker au fost întreprinse numeroase măsuri pentru recunoaşterea imediată a posibilelor riscuri în procesele de dezvoltare, producţie, ambalare şi transport precum şi la modul de preparare, minimizarea pericolelor şi responsabilitatea pentru mediul înconjurător.

La dezvoltarea de produse se testează intensiv modul de preparare şi ambalare. Prin testele senzorice se verifică dacă produsul corespunde cerinţelor ridicate ale consumatorilor.

Furnizorii de materii prime sunt foarte atent selecţionaţi şi controlaţi. Materiile prime sunt testate cu exactitate şi sunt prelucrate numai dacă toate analizele probelor prelevate nu prezintă riscuri. În timpul proceselor de producţie se respectă standardele de înaltă calitate şi siguranţă.