Produsele Aqua Carpatica, premiate la Forbes Brands for Kids
Produsele AQUA Carpatica au fost premiate de Forbes Romania, în cadrul Summitului Forbes Brands for Kids 2019, în următoarele categorii:
– Locul I la categoria Apă minerală plată pentru sugari;
– Locul I la categoria Apă minerală plată pentru copii.
Forbes România a organizat la Hotel Intercontinental, SUMMITUL Forbes BRANDS FOR KIDS.
Acest eveniment ajuns la a cincea ediție, a adus în fața publicului cei mai importanți specialiști – medici, experți în parenting, reprezentanți ai mediului de business și autorități, iar la final au fost premiate cele mai importante branduri ale anului 2019, conform studiului realizat D&D Research.
Evenimentul a fost prezentat de frumoasa mămică și prezentatoare TV Ela Crăciun.
Parteneri: BMW România și Tex exclusiv la Carrefour România, în calitate de parteneri strategici ; Catena, Boiron, Nutriscience, AQUA Carpatica Kids în calitate de parteneri gold. Regina Maria, Klorane Bebe, Eau Thermale Avene, Bioderma, ABC Derm în calitate de parteneri silver, D&D Research în calitate de partener research, Eventix în calitate de partener tehnic, precum și partenerilor: Chilli Ideas, Pauza de citit, Profructta, Artesana, L’Amande – deserturi fără gluten, Yobi – Cutii personalizate, Cartobello, Coftale Coffee Shop, Kidoptik, Inspot design, Moveout, Global Print.