Information

Populate the side area with widgets, images, and more. Easily add social icons linking to your social media pages and make sure that they are always just one click away.

Blog

5 exemple de materiale trade marketing

Toate afacerile realizeaza importanta marketingului pentru consumatori. La urma urmei, daca oamenii nu stiu nimic despre produsul tau, nu va exista nicio cerere pentru el pe piata si asta inseamna ca nu vor exista vanzari. Cu toate acestea, multe companii nu reusesc sa dezvolte strategii de trade marketing. Alege print trade marketing daca vrei ca valoarea produsului tau sa fie recunoscuta.

De ce este important trade marketingul?

Trade marketingul este la fel de important ca marketingul traditional dintr-o multitudine de motive. Primul este destul de evident: daca produsul tau nu ajunge in locatii de vanzare cu amanuntul, cu siguranta nu va ajunge la consumatori. Este imperativ sa se stabileasca relatii pozitive si de lunga durata cu potentialii clienti si prin print trade marketing marca ta va fi vizibila.

Recunoasterea marcii este un obiectiv major al marketingului. Cu toate acestea, publicitatea poate fi uneori costisitoare, asa ca este important te asiguri ca executi reclamele in mod eficient. Fa cercetari pentru a intelege care este publicul tau tinta si cea mai buna modalitate de a ajunge la acesta, apoi investeste in print trade marketing pentru a le capta atentia.

Reclamele sunt, de asemenea, eficiente in stabilirea recunoasterii marcii. Cu cat oamenii vad mai des numele marcii tale, cu atat compania ta castiga mai multa putere pe piata. Doar asigura-te ca numele companiei tale este intotdeauna reprezentat intr-o lumina pozitiva si urmareste tendintele de print trade marketing pentru a raspunde corect publicului tau, pe masura ce nevoile si dorintele acestora evolueaza in timp.

Mai jos regasesti cinci exemple de materiale trade marketing:

1. Point of sales sau POS

Ce este trade marketingul prin POS si de ce este utilizat pentru promotii si campanii in magazine? POS reprezinta un tip de campanie de marketing in magazine care poate fi folosita intr-un mod eficient si de impact pentru a atrage clientii. Cand gasesti compania potrivita de print trade marketing iar aceasta este implementata corect, o campanie la punctul de vanzare poate fi folosita pentru a construi experiente semnificative pentru clienti, pentru a crea constientizarea marcii si pentru a genera o crestere a vanzarilor in mod natural, fara a fi invaziva. Crearea unui stand de punct de vanzare este o strategie cruciala atunci cand vrei sa te promovezi. Construirea unei strategii de succes prin print trade marketing depinde de un design potrivit si, cel mai important, mesajele utilizate in proiectare sunt extrem de importante.

2-Point of Purchase sau POP

E posibil sa te intrebi care este diferenta dintr POP si POS? In esenta, ambele prezinta produse in acelasi mod. Cu toate acestea, ele sunt diferite. Punctul de vanzare este o zona dintr-un magazin in care un client finalizeaza ultima etapa a unei achizitii. Zona caselor de marcat este un loc cheie unde vei gasi de obicei afisaje POS. Aceasta este etapa finala a calatoriei de cumparare a unui client si este ultimul punct in care poti oferi o promotie sau un produs nou pe care clientul sa-l incerce.

Afisajele de la punctul de cumparare sunt afisaje de tip print trade marketing, plasate langa articolele promovate si unde clientii iau decizii de cumparare. Spre deosebire de campaniile de marketing concepute pentru a atrage clientii in magazine, afisajele POP se concentreaza pe experienta clientilor in magazin, atragand atentia asupra anumitor marci sau oferte speciale.

3-Floor display

Floor Display sunt un instrument de marketing extrem de versatil, care poate ajuta foarte mult strategiile tale de publicitate. Un suport floor display bine realizat este un echipament robust care se va dovedi a fi o investitie de lunga durata. Alege print trade marketing si creeaza-ti floor display deoarece sunt un instrument portabil de publicitate, care iti permite sa le plasezi oriunde iti doresti.

4- CHEP Display

Chep Display pot fi cele mai eficiente, fiabile, durabile si rentabile solutii pentru print trade marketing.

Acestea atrag atentia cumparatorilor si iti diferentiaza produsele de concurentii tai. Pot fi percepute ca bunuri cu reducere sau promotie. Aspectul magazinului poate fi usor modificat datorita mobilitatii CHEP Display. Standurile CHEP din carton au cu baza perfect adaptata paletilor modulari CHEP.

5-Point of Sales Materials sau POSM Display

Este esential sa gasesti o tipografie care comercializeaza print trade marketing de calitate. Punctul de achizitie este definit ca orice parte a unui magazin in care un client interactioneaza cu produsul tau. Prima impresie conteaza intotdeauna, astfel incat ai nevoie de produse calitative, care sa se diferentieze de concurenta. Numai ambalajul produsului tau, indiferent cat de atragator ar fi din punct de vedere vizual, este adesea prea mic pentru a avea un impact asupra unui client fara putin ajutor. Aici intervine POSM Display. Utilizarea unor medii mai mari, cum ar fi un afisaj din carton creste sansa ca un cumparator sa-l observe.

Promovarea este ceva pe care fiecare brand trebuie sa o stapaneasca daca vrea sa reuseasca in afaceri. Odata ce clientii sunt deja in magazin, cum ii faci sa interactioneze si, in cele din urma, sa iti cumpere produsele? Raspunsul se afla in print trade marketing. Atragand in mod eficient clientii din magazine, iti poti creste vanzarile la costuri mici. Print trade marketing poate fi cheia pentru imbunatatirea cu usurinta a performantei marcii tale.