Link-uri utile:

Clubul Media Business – https://clubulmedia.ro/

Vlogul Elenei Chiriac – https://elennaq.com/

Blogul lui Romeo Chiriac – https://chiromelu.blogspot.com/

Sport Magazin – https://sportm.ro/

Sport Profit – https://sportprofit.ro/

Super Profit – http://superprofit.ro/

Tot Ceea Ce Este – http://totceeaceeste.ro/

Observator Culinar – https://observatorculinar.ro/

Revista Succes –   https://revistasucces.com/

Asociatia Succes in Educatie si Sport – https://asociatiasucces.ro/

Succes Grup – https://succes-grup.ro/

Business Lounge – https://thebusinesslounge.ro/

Comunicate Business – https://comunicatebusiness.ro/

 

Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna iunie 2019

10 iul. Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna iunie 2019

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, informează www.iqads.ro.

Topul acopera brandurile prezente in online in 29 de categorii. 

Datele pentru brandurile din categoria apa sunt prezentate mai jos in 5 slide-uri, pentru fiecare indicator.

INDICATORII

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.  Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Apa – 2019/06

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.