Domeniul pariurilor sportive online – o noua vedeta pe piata de publicitate

26 mart. Domeniul pariurilor sportive online – o noua vedeta pe piata de publicitate

Dupa o perioada in care operatorii de jocuri de noroc online au avut interdictie in a se promova pe piata de media din Romania, problema legala a fost rezolvata. Mai exact, Oficiul National pentru Jocuri de Noroc a reusit sa gaseasca o forma prin care sa convinga agentiile sa aplice pentru licentiere in tara noastra. Conform legislatiei in domeniu, orice operator de jocuri de noroc se poate promova doar daca are licenta de practica in Romania, iar orice reclama trebuie sa contina inclusiv numarul deciziei de licentiere. Nu cu mult timp in urma, campanii cunoscute de promovare a jocurilor de poker online au fost oprite atat de la TV, cat si din alte canale media. Se pare chiar ca respectivele institutii media au primit amenzi consistente pentru ca ar fi incalcat prevederile legale. A urmat o lunga perioada de pauza in care operatorii de jocuri de noroc online nu s-au mai putut promova, caci nicio companie din media nu a mai acceptat astfel de reclame. In a doua parte a anului 2015 s-au acordat primele licente in Romania pentru jocuri de noroc online unor mari operatori internationali. Implicit, acestia au pus din nou Romania, de aceasta data in mod ferm, pe harta investitiilor strategice in Europa. Romania este o piata extrem de importanta pentru industria de jocuri de noroc online, caci pasiunea pentru sport si avansul tehnologiei (in special numarul mare de smartphone-uri si tablete cu acces la internet de mare viteza) reprezinta un context ideal. Daca in trecut poker-ul era principalul joc promovat, acum pariurile sportive online sunt in prim-plan. Au aparut campanii de promovare la TV si mai ales outdoor si pe internet, dar si pe celelalte canale media. Mai mult decat atat, pentru a-si dovedi angajamentul pe piata locala, unele agentii de pariuri online precum Unibet au semnat acorduri de parteneriat cu personalitati din lumea fotbalului romanesc. Ilie Dumitrescu este acum imaginea celor de la Unibet, operator international cu peste 13,5 milioane de clienti in peste 100 de tari. Domeniul pariurilor sportive este acum noua vedeta pe piata de publicitate, caci in anumite segmente (outdoor si online) a reusit sa devina un jucator de top din punct de vedere al spatiilor ocupate si al volumelor tranzactionate. In contextul in care Campionatul European de Fotbal 2016 din Franta si Jocurile Olimpice de vara 2016 din Brazilia sunt programate in curand, este de asteptat ca volumele de publicitate generate de industria pariurilor sportive sa creasca in continuare in mod sustinut.

Niciun comentariu

Sorry, the comment form is closed at this time.